
Hulp Nodig?
Niet Gevonden wat je zocht?
Stuur het onderstaande formulier met je vraag. We komen zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 24 uur bij je terug.
Andere Tips
Heb je op onze klantenservice pagina of hulp pagina niet het gewenste antwoord gevonden? In ons overzicht met veelgestelde vragen vind je snel en duidelijk informatie over oplossingen voor jouw probleem.
Gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina om specifieke onderwerpen gemakkelijk te vinden. Staat je vraag er niet tussen, dan kun je eenvoudig een ticket aanmaken via ons digitale hulpformulier.
Onze klantenservice medewerkers staan klaar om je verder te helpen met al je vragen over abonnementen, diensten, betalingen of andere uitdagingen.
Zo zorgen we ervoor dat je altijd de juiste ondersteuning krijgt, of je nu zoekt naar informatie, persoonlijke hulp wilt ontvangen, of direct contact wilt opnemen met onze supportafdeling. Waar je ook naar op zoek bent: bij onze hulpsectie ben je aan het juiste adres voor al jouw vragen en ondersteuning!
Hoe werkt het bestelproces voor producten via jullie website?
Bestellen bij ons is eenvoudig: kies het gewenste product, plaats het in je winkelmand en volg het afrekenproces. Je ontvangt direct een bevestiging en we houden je op de hoogte van de status van je bestelling.
Kan ik mijn abonnement maandelijks of jaarlijks betalen?
Ja, via ons abonnement heb je de keus om per maand of per jaar te betalen. Kies je voor jaarlijks dan betaal je minder dan bij een maandelijks abonnement. Je kunt het abonnement altijd pauzeren, aanpassen of stopzetten via je persoonlijke account.
Bieden jullie aanvullende diensten aan?
Naast het abonnement bieden wij optionele aanvullende diensten, zoals bijvoorbeeld SEA, SEM, SEO, CRO en SMM. We bieden ook persoonlijk advies, analyses, en interim diensten op uurbasis aan. Selecteer deze eenvoudig tijdens het bestellen of neem contact op voor maatwerkoplossingen.
Hoe kan ik contact opnemen voor technische ondersteuning?
Onze klantenservice is bereikbaar via webformulier, e-mail en live chat. Voor snelle hulp vind je ook antwoorden op veelgestelde vragen op onze online vragen en antwoorden pagina.
Welke betaalmethodes accepteren jullie, en zijn betalingen veilig?
Je kunt veilig betalen met iDEAL, creditcards, Google and Apple Pay en automatische incasso. Onze betalingspagina’s zijn volledig beveiligd volgens de nieuwste SSL-standaarden.
Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling of abonnement?
Wil je iets wijzigen of annuleren? Dit regel je snel via je persoonlijke portaal op onze website. Heb je hulp nodig? Neem dan gerust contact op met onze supportafdeling via het onderstaande formulier.